Penúltima Jam de la temporada al Dr. Lagarto, 6 de juliol de 2016.

Doncs hi vam tornar, car ens hi trobem força bé encara que et diguin, "home, descansa una mica que acabem nosaltres", he. Un esdeveniment organitzat des de JazzenViu....

L'espai d'aquest bar no és gran però sí què és adequat i suficient, i el què és més important, la gran afluència de músics que hi van, que hi anem, entre professionals i amateurs. Si ho comença la formació base amb el Guillem Jubany, guitarra; Ignasi Sabadell, contrabaix i Quicu Samsó, bateria, després s'hi afegeixen gent tan bona com el Carles Pineda i d'altres i diversos músics i instruments i a vegades alguna femenina veu. Ara recordo que un dia jo em vaig atrevir amb la meva masculina veu, fins i tot. 

Aquest dia s'hi va incorporar a la bateria.....en Marc Menier, guitarra un jove amb una melòdica, en Modest Pelfort, trompeta, jo mateix al saxo alto i alguns músics més dels quals no en sé el nom. Sí que s'hi va posar el Josep Maria Martí  a la bateria i etc...

Entre els amics, i com sempre, ens hi vam acostar amb el Joan Recolons, David Carreras i alguns més com la gran aficionada Montse....


Doncs això, que a la darrera no hi vaig poder anar i sí que hi tornarem a la propera temporada.
Miquel Tuset i Mallol.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada