
Aquestes ara sí quatre ratlles eren les que mostraven la perplexitat i enuig per la manca de públic en un projecte força interessant i amb músics de gran talla com els implicats.
Ara mateix al Jamboree amb Ivo Sans, Cesar Joaniquet, Marceŀlí Bayer i Pascal Morente. Falta una mica de gent. Actuació i enregistrament a la vegada, esperant que sigui un nou disc i el presenti un dia que no hi hagi futbol.

Poder escoltar junts a dos vents de la talla del Cèsar Joaniquet i Marcel·lí Bayer és tot un luxe que només vam poder gaudir "quatre". El primer, saxo tenor i soprano, viu i desenvolupa la seva vida professional a Dinamarca on hi és de fa ja alguns anys. Ell forma part també del projecte Els tres tenors, banda magnífica on hi tenim a Gianni Gagliardi, Lluc Casares, Xavi Torres, Vic Moliner i Joan Terol, banda que va venir al Jazz Club La Vicentina un desembre de fa dos anys, crec. Pel que fa a Marcel·lí Bayer, saxo alto, clarinet baix i demés saxos quan convé, forma part de Big Bands com la que dirigeix l'amic Vicens Martín. També està ficat en projectes Free com Memoria Uno de l'Ivan González i participa assíduament a les Free Sessions organitzades pel Ramon Prats a 23 Robadors. Pascal Morente és un altre dels habituals a les Jams de la ciutat com les que es feien a la Sala Fénix, els que es fan a 23 Robadors i demés espais. Pianista també on la fusió dels estils no li és aliena i que es va "adaptar" sense cap problema en aquesta formació.
En definitiva, un concert diferent, amb música de qualitat interpretada magistralment i que esperem poder escoltar de nou i amb més colla. Una actuació que es va enregistrar en viu i que esperem es converteixi en un disc que puguem posar al programa Jazz Club de Nit i que si el presenta al Jamboree o en un altre espai hi siguem molts més dels pocs que hi vam ser.
Miquel Tuset i Mallol.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada