Canal Youtube : Jazz Club la Vicentina


Doncs ja fa massa que no hi poso res en aquest blog, tanta feina em dóna el del Jazz Club de Nit, on cada setmana hi podeu trobar els programes que hi vaig penjant, i aquesta setmana el Programa 487 dedicat a tres projectes de FSNT. 

Però del que us parlo a la capçalera és del meu canal Youtube, on hi penjo els vídeos que em deixen penjar els músics que anem a veure de concert. Hi ha una bona colla de vídeos, i no és perquè ho digui jo, no, però es veuen força bé, i també se senten prou bé.

Us poso l'enllaç per si hi voleu fer una ullada, que segur que en gaudireu.

Puntualitzo que aquest canal no està monetitzat, o sigui que és totalment altruista.

https://www.youtube.com/channel/UCal3PtuEE19CnB4EmIN1xXA

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada